lauantai 10. marraskuuta 2007

Vastaukseni Elohiiren lähettämään haasteeseen

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
- kesätöissä ja kiireapulaisena R-kioskilla
- kesätöissä pankissa
- sihteerinä Posti-Telellä
- nyt mä olen sit varmaan äitini sihteeri - voi kauhistus. Tähtään kuitenkin sosiaalialalle...

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:
- Järvenpään Isossakydössä
- Järvenpään Kyrölässä
- Järvenpään Loutissa
- Järvenpään Kaakkolassa. Tätä voisi jatkaa vielä muutamalla Järvenpään kaupunginosalla - ai miten niin masentavaa...

Neljä tv-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
- BB
- Kaikki laihdutusohjelmat - nyt siis Suurin pudottaja
- Selviytyjät
- Rakastan kaikkia englantilaisia dekkarisarjoja - esim. Morse on hyvä. Tiedän, tiedän - kaikkien muiden mielestä se on unettava eikä siinä tapahdu mitään....

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
- sähköposti
- facebook
- Elohiiren sivut
- mtv 3

Neljä lempiruokaani:
- Tom yum gung - thaimaalainen keitto ja ihan sairaan tulisena kiitos!
- erittäin tulinen thaimaalainen ruoka
- intialainen ruoka
- kasvisruoka

Missä haluaisin olla juuri nyt:
- jossain kaukomailla lomailemassa vaikkapa Maleasiassa ja Thaimaassa
- rentouttavassa hieronnassa
- kasvohoidossa
- ison rahapussin kanssa ostoksilla Lontoossa!!!


Haastan edelleen vaikkapa Signen, Matroskin, Tittin, ja Anniccan.

3 kommenttia:

Annicca kirjoitti...

Hei, olen vastannut nelikkohaasteeseen lokakuun 19 pvä, joten sieltä löydät vastaukseni. Kiitos kuitenkin ja levollista viikonloppua.

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kovasti haasteesta! Minä myös olin jo siihen vastannut, 2710 olevassa postauksessa.

Anonyymi kirjoitti...

...siis 27.10 olevassa postauksessa....